Inovacije
Svjetla Intelli-Lux LED Pixel

Predstavljamo revolucionarna prednja svjetla Intelli-Lux LED® Pixel Light1 - sljedeći korak u tehnologiji prednjih svjetala. Ovaj sustav najbolji u klasi poboljšava noćnu vidljivost s trajnim dugim svjetlom bez blještanja kako bi se izbjeglo zasljepljivanje vozača iz suprotnog smjera. Svako prednje svjetlo sastoji se od 84 segmenta, koji se prilagođavaju prometnim uvjetima automatskim isključivanjem pojedinih jedinica. 

 

1 Dostupnost ovisi o ponudi.

 
Noćni vid (Night Vision)

Iskoračite iz mračnog doba s Opelovim izvrsnim sustavom Night Vision1. Infracrvena kamera smještena sprijeda vidi ljude i životinje do 100 m ispred sebe koristeći toplinsku razliku između njih i njihove okoline, plus njihov smjer kretanja, i prikazuje ga na tabli informacija za vozača Za još veću sigurnost, Night Vision koordinira sa sustavom automatskog kočenja u nuždi kako bi se autonomno zaustavio u slučaju mogućih sudara.   

 

1 Dostupnost ovisi o ponudi. Opelovi sustavi pomoći u vožnji namijenjeni su za podršku vozaču unutar ograničenja svojstvenih sustavu. Vozač je i dalje odgovoran za zadatak vožnje.

 
Automatsko kočenje u slučaju opasnosti
Sustav1 zvučno upozorava vozača o opasnoj situaciji pred njim. Ako se drugi automobil ili pješak previše približe, smanjuje brzinu ili zaustavlja vozilo. 

1 Automatsko kočenje u slučaju opasnosti s detekcijom pješaka automatski djeluje na brzinama iznad 5 km/h i ispod 140 km/h. Za brzine od 5 do 30 km/h mjerni parametar usporavanja za smanjivanje brzine udara u sudaru iznosi 0,9 g. Za brzine od 30 do 140 km/h sustav smanjuje brzinu za maksimalno 50 km/h. Iznad tog praga vozač mora sam kočiti kako bi dodatno smanjio brzinu.  Radni raspon brzine u sustavu automatskog kočenja u slučaju opasnosti s detekcijom pješaka ovisi o otkrivenoj prepreci (predmet u pokretu: od 5 do 140 km/h; predmet u mirovanju: od 5 do 80 km/h; pješak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.
 
Poboljšana pomoć pri parkiranju 1
Opel Grandland detektirat će parkirno mjesto i usmjeriti vas prema njemu. Sve što trebate učiniti jest ubrzati i kočiti. To je pametan potez.

1 Dostupnost ovisi o ponudi. Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču. 
Prednja kamera i kamera za pregled straga

Uz potpunu jasnoću vida imat ćete samopouzdanje za manevriranje čak i u skučenim prostorima. Napredna prednja kamera i kamera za pregled straga1 Opel Grandlanda detektiraju predmete koji su vam na putu i jasno ih prikazuju na zaslonu, čime parkiranje i vožnja unatrag postaju nevjerojatno laki.

 

1 Dostupnost ovisi o ponudi.

 
Pomoć za ostanak u traci i upozorenje na izlazak iz trake

Uživajte u višoj razini sigurnosti i osviještenosti tijekom vožnje. Pomoć za ostanak u traci (LKA)1,2 aktivno reagira na opasnu vožnju lagano usmjeravajući2 vozilo natrag u traku. Upozorenje na izlazak iz trake (LDP)3 upozorava vas kada nenamjerno izađete iz označene trake. 

 

1 Uz nadoplatu.

2 Ruke moraju ostati na volanu tijekom upotrebe.

3 Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.

 
Pomoć za uključivanje na autocestu

Pomoć za uključivanje na autocestu1 inovativna je sinergija Grandlandovih sustava koja kombinira napredni tempomat, funkciju Zaustavi i pokreni te pomoć za pozicioniranje u traci. Funkcionira kao poluautomatski sustav koji vam pomaže da se uključite na autocestu, pratite određenu traku ili vozilo ispred vas. Aktivira se pritiskom gumba, a kontrolu nad sustavom možete ponovno preuzeti u bilo kojem trenutku pomicanjem upravljača.

 

1 Uz nadoplatu, zahtijeva automatski mjenjač s 8 stupnjeva prijenosa.